Leerkracht Dolfijngroep Het Kompas en Herédium

CBS Het Kompas

WTF Van 0,1375 tot 0,3375
Vanaf 19 augustus 2024
Plaats Lexmond
Dolfijnleerkracht

Leerkracht Dolfijngroep (WTF 0,3375)

Het Kompas (WTF 0,2) en Heredium (WTF 0,1375)

Wil jij van waarde zijn voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong?

De leerlingen van onze scholen zoeken jou!

Meer- en hoogbegaafden onderwijs

Alle TriVia-scholen hebben met een eigen Dolfijngroep een goed aanbod voor meer- en hoogbegaafde kinderen. We hebben gekozen voor de naam Dolfijngroep omdat een dolfijn een intelligent, speels, gevoelig en sociaal dier is. Dit zijn ook belangrijke kenmerken van de kinderen uit deze groep.

Op onze scholen bezoeken de kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong ongeveer 1,5 uur in de week de Dolfijngroep, meestal met twee of drie jaargroepen tegelijk. Afhankelijk van de begeleiding die nodig is, is deze groep niet groter dan 10-18 kinderen. De kinderen krijgen les van een speciaal voor deze groep aangestelde leerkracht. De leerkrachten van de Dolfijngroepen werken nauw samen in het opstellen en uitvoeren van het programma voor hun leerlingen.

De teams

Het Kompas heeft een betrokken, ervaren en enthousiast team. We zijn innovatief en staan open voor vernieuwing, maar we zijn ook zuinig op het goede en ontwikkelen daarop voort. Met elkaar goed onderwijs verzorgen is onze passie. We werken met plezier en willen het maximale uit elk kind halen en staan open voor contact met ouders. Samen zorgen we voor een goede ontwikkeling van het kind.

Op Heredium vormen wij een gemêleerd, hecht team en de meesten van ons werken al langere tijd met elkaar samen. Het team staat open voor vernieuwing en werkt met veel enthousiasme en plezier. We zoeken verbinding met elkaar om elkaars expertise optimaal te benutten. Er is veel onderling overleg en lessen worden samen voorbereid. We volgen de ontwikkelingen van het onderwijs en spelen in op vernieuwingen. Kindgerichtheid en plezier staan bij ons centraal.

Jouw kracht

Je bent een leerkracht die bewust kiest voor het protestants-christelijk onderwijs. Naast een afgeronde PABO-opleiding heb je ervaring in het werken met meer- en hoogbegaafde leerlingen, maar we komen ook graag met je in contact als je bereid bent om je daarin te specialiseren. Je streeft ernaar dat kinderen met een goede werkhouding en plezier in leren naar het voortgezet onderwijs gaan.

Wat wij je bieden

We bieden je een inspirerende functie met veel zelfstandigheid. We zijn bij voorkeur op zoek naar iemand die op twee scholen de leerkracht van de Dolfijngroep wil worden. Het is echter ook mogelijk om op een van onze scholen les te geven. In dat geval zal de benoeming een uitbreiding of gedeeltelijke vervanging van je huidige benoeming zijn.

Het gaat om een aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een vast contract, voor WTF 0,3375 op twee scholen (Het Kompas en Heredium). Je werkdagen worden in overleg bepaald. Het salaris is conform de cao primair onderwijs.

Interesse?

Neem voor informatie contact op met Jaco van Soest, tel. 0347-341237, of met Jan Willem van Leeuwen, tel. 0345-641767.

Of loop eens binnen en voel je welkom!

Stuur een sollicitatiebrief met cv en referenties naar: Jaco van Soest directie@kompaslexmond.nl of naar Jan Willem van Leeuwen directie@cnsheredium.nl of solliciteer direct via de website. We zien uit naar je reactie!

logo het kompas
Kompas school

CBS Het Kompas

  • Gregoriuslaan 40
  • 4128 SZ Lexmond

Solliciteer op deze vacature

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB
Naar vacatureoverzicht

Missie en visie

Op de scholen van TriVia werken professionele teams die zichzelf en elkaar tot verdere groei brengen. Wij geven eigentijds onderwijs dat kinderen uitdaagt zich optimaal te ontwikkelen. Zij krijgen de ruimte om in relatie met leerkrachten en andere leerlingen te groeien.

Bekijk onze missie en visie

Eigentijds onderwijs

Ons onderwijs is erop gericht leerlingen goed voor te bereiden op hun toekomst. Naast aandacht voor de basisvakken besteden we aandacht aan 21ste eeuwse vaardigheden en stimuleren leerlingen eigenaar te worden van hun leerproces.

Lees meer